نماینده کهگیلویه وبویراحمد در مجلس از زندان شهرستان دهدشت بازدید کرد

به دعوت مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های چرام، کهگیلویه ، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی از زندان دهدشت بازدید و مشکلات این مرکز ندامتگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، موحد نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن حضوردر محفل نورانی قرآن مجید از قسمتهای مختلف زندان با توضیحات مدیر کل زندان های استان بازدید کرد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در نشست پایانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زندان های استان بالاخص زندان دهدشت عنوان داشت: زندان ها همواره آبستن حوادث و مشکلات هستند ، آسیب ها و معضلات متعددی برای زندان ها متصور است که جا دارد همه ی مسؤلین در این مسیر کمک کار و یاری گر زندان ها باشند.

وی گفت: اعتبارات تخصیصی جوابگوی امر زندانبانی نیست لذا وضعیت زندان دهدشت بالاخص موتور خانه وضعیت نامناسبی دارد که امید وارم در این زمینه مساعدت ویژه گردد.

مدیر کل زندان ها عنوان داشت: از آنجائیکه زندانی محصول همه جامعه است و تعداد زیادی نیز در زندان تحمل حبس می کنند، مکلفیم در زمینه های مختلف رفاهی، بهداشتی ، درمانی، مددکاری و حمایتی و... به آنان رسیدگی نمائیم تا خدای ناکرده مشکلی برای امنیت جامعه واقع نگردد، لذا کمک به زندان و خانواده زندانی در ارتقاء امنیت جامعه نقش به سزایی دارد.

سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های چرام، کهگیلویه ، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از وضعیت نظم و انضباط و برنامه های فرهنگی و تربیتی عنوان داشت : همه ی ما خود را مکلف می دانیم تا به قشر ضعیف جامعه بالاخص زندانیان که از اقشار آسیب پذیر اجتماع هستند خدمت مضاعف نمائیم.

وی گفت: مشکلات زندان بایستی برطرف شوند لذا در خصوص کمبود اعتبارات و معضلات تأسیسات زندان پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

شایان ذکر آنکه نماینده مجلس شورای اسلامی در این بازدید در تماس با مسؤلین ذیربط نسبت به رفع مشکلات زندان توصیه های جدی در رفع موانع و مشکلات مطروحه در نشست با مدیر کل زندان ها نمود.

انتهای خبر/

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه از زندان دهدشت بازدید کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه از زندان دهدشت بازدید کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه از زندان دهدشت بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha